Tuo talo tuntui alusta asti hyvältä. Mieheni ja mieheni suku on kotoisin Orimattilasta. Anoppini osasi kertoa, että kyseisessä talossa on asunut aikoinaan kaksospojat. Talo siis rakastui minuun poikieni ansiosta ja päätti rakastuttaa minut itseensä. Katsotaan kaiken remontin keskeltä kuinka paljon vielä rakastan...
Jotta te ymmärtäisitte miksi rakastan niin ehkä on hyvä lisätä yksi kuva kesältä. Iso tammi pihalla. Pihasauna. Lapset pelaavat nurmikolla. Tämä on lähes täydellinen.
Tämä on kotini.

Vanhat talot vaan on ihania. Ja niiden pihat! Jään seurailemaan, toivottavasti nähdään lisää kuvia ;)
VastaaPoista