Mies on kotona putkimiehen ja sähkömiesten kanssa. Minä vanhassa kodissa lasten kanssa. Mieli halajaa hommiin, mutta välimatka on karsee ja koululaisten viimeinen kouluviikko pitää hoitaa kunnialla loppuun tulevassa vanhassa kotikylässä.
Putkari tuli asentamaan lämminvesivaraajaa ja vetämään viemäröintiä uusiksi sekä lämminvesiputket. Sähkömiehet tulivat asentamaan uuden sähkökaapin. Ei ihan vanha 1 pääsulake riitä nykyajan vaatimuksiin joten uusittavahan nekin oli.
Se sähkökaappi olisi asentajan kautta maksanut 700-800 euroa. Ostettiin netistä sama kaappi ja kotiinkuljetettuna hintaa tuli 500. Samoin kävi lämminvesivaraajan. Putkarin kautta 800-900. Kodinterrasta 699.
Olohuoneen ja makkarin lattiat on raaputettu ja hiottu ja seinät levytetty. Mun tarvis päästä maalaamaan, varsinkin jos meinataan viikonloppuna muuttaa!
Vessan seinät ja lattia on revitty pois. Vessa laajennetaan, jotta saadaan se suihku.
Alustavasti ollaan päätetty, ettei taloon tule saunaa. Ulkosauna saa riittää, kunnes talonlaajennusprojekti joskus käynnistyy. Katsotaan...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti