torstai 6. joulukuuta 2012

Jatkoa...

Kirjoitin blogia omantalon rakentamisesta vuosia. Tämä on sille jatko-osa.
Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, teemme huomenna kaupat ja omatupa jää historiaan.

Olemme ostamassa vuonna 1958 rakennettua rintamamiestaloa. Se on täysin alkuperäisessä kunnossaan eikä siellä ole suihkua sisällä. Vesi kuitenkin tulee sisään asti. Tosin kylmävesi. Piharakennuksessa on sauna. Kun lapsia on 5 joista pienimmät 10kk ikäiset kaksospojat ja vanhin teini-ikäinen tyttö, on soppa valmis. Katsotaan mihin elämä meidät tällä kertaa kuljettaa.
Tervetuloa mukaan seikkailuun :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti