torstai 3. heinäkuuta 2014

Ei hoppu hyvää tee vai miten se nyt oli...

Noniin, hupsista! Edellinen päivitys on 14.12.13! Pikkasenko on jäänyt päivittelemättä. Eipä kyllä ole ollut kerrottavaakaan.

Yläkerran kattoa ollaan koko kevät tässä paneloitu. Paneeli loppui kaupasta ja sitä piti odotella lisää, koska eihän sitä voinut erillaisella jatkaa. Rehellisesti sanottuna, ei ole ollut rahaa remonttiin, koska kaikki palkasta irti lähtevä on sijoitettu kesälomaan. Olimme 2 viikkoa espanjassa, Nerjassa. Suosittelen! ;)

Noniin, sitten niihin päivityksiin.
Yläkerta on nyt melkein valmis. Katto saatiin paneeliin ja seinät on levytetty. Osa on jo maalattukin. Yläkerrassa on siten jäljellä maalausta ja listoitusta. Siinä riittääkin puuhaa talveksi ;)

Myös keittiötä tehtiin valmiimmaksi tuossa kevään pintaan. Tässä yksi kuva. Tapetti on hennonvihreillä kukkakuvioilla koristeltu ja paneeli maalaataan valkoiseksi, kunhan keritään.

 
Yläkertaan laitettiin sitten kuitenkin kaiken pähkäilyn jälkeen laminaatti. Laminaatti on väritykseltään harmahtava puukuvioinen jossa pinta on käsitelty niin, että tuntuu röpelöiseltä puunsyitten mukaan. No joka tapauksessa se oli mun silmiin niin bueno, että oli pakko ottaa mukaan. 16,90 m2.
 
 


Tässä pari kuvaa lapsen huoneesta. Yläkerran toiseen päätyyn saatiin väkerrettyä nämä kaksi pienehköä huonetta. Kyseessä koululaiset jotka eivät huoneissaan enää leiki vaan tilaa tarvitaan lähinnä nukkumiseen ja koulutehtävien tekoon.

 


 
Juu, en stailaa lastenhuoneita kuvia varten ja tuo alimman kuvan nurkka tulee siistiytymään ;)
 
 
Vielä yksi huone joka jäi viimeiseksi puuttuvien paneleiden takia. Nyt senkin katto saatiin valmiiksi. Tämä huone on yläkerran rappusten puoleisessa päädyssä.
 


Muumitapetti <3 ja tuo lamppu <3

 
Sitten vielä se yläkerran aula joka on lasten omaa aluetta. Tuonne pari säkkituolia (+maalaus ja listoitus) niin se on ihan perfect muksuille. (Kuvassa puuttuu vielä yksi cyprocin palanen seinästä, mutta älkööt antako häiritä).


Ja jottei totuus unohtuisi niin tässäpä vielä maailman kauneimman värinen (not) rappukäytävä joka odottaa inspistä eli hiomista, maalausta ja tapettia...

 
Semmoista tällä kertaa. Mukavaa kesää teille.
Meillä siirrytään ulkohommiin ja palataan talventullen sisähommiin :)
 
Palaillaan asiaan sitten!
 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti